miercuri, mai 04, 2011

CEALALTÄ‚ DURERE

“Dacă vă urăşte lumea, ştiţi că pe Mine M-a urât înaintea voastră.” [Ioan 15:18]

„Până şi noaptea îmi dă îndemnuri inima”... şi de data aceasta a fost la fel.

Cu gândul la scumpul meu Domn Isus şi la lucrurile întâmpinate în viaţa mea, mi-am dat seama că durerea cea mai intensă nu e cea provocată de „cuie”, o durere a trupului; ci durerea sufletească.

Poate rana făcută de un cui sau de spinii ce zgârie fruntea, se va vindeca, cu timpul. Dar rana sufletului e atât de... diferită. Profundă. Încet trecătoare. Chiar memorabilă.

Durerea Lui sfâşietoare era în interior. O, şi cum să poţi iubi atâţia oameni ce te mint, ce-ţi întorc spatele, ce nu vor să te recunoască, ce calcă în picioare tot ce eşti Tu?! O, câtă dragoste...

El îţi va umple inima cu la fel de multă dragoste.

Poate nu înţelegi, dar cugetă asupra acestor 2 tipuri de durere. Şi apoi priveşte la El şi şopteşte-i să aline sufletul tău îndurerat...
Pentru ca in vara cand am trecut prin ocara si rusine pe nemerit L-am inteles perfect pe Cristos Domnul meu. si atunci am avut intrebari in ceea ce priveste suferinta fizica si cea a puterii cuvantului(cuvintele vin din inima -pazeste-ti inima mai mult decat orice ca din ea ies izvoarele vietii)..(cuvinte ce smulgeau din mine bucati de vise ,sperante ,de iubire si vedeam acele bucati trantite cu atata ura la pamant si zdrobite in calcaiul amar al nepasarii)     
 

M-am gandit atunci ca nu durerea pumnului L-a durut pe El Domnul nostru,nu ca ii erau mainile strapunse ,ci acea durere ca era rastignit intre ura oamenilor si ignoranta cerului...
  M-am gandit ce s-ar fi ales de mine daca in momentul acela i-ar fi trecut prin minte sa renunte ? sa se dea jos de pe cruce sub privirile celor ce stateau pe perimetrul lui de Cruce ,si sa zica s-a ispravit cu voi , dar ne-a dovedit inca o data ca si noi putem fi asemenea Lui, cand iubesti e greu sa renunti ...de ce? nu stim acum pentru ca noi cunoastem in parte ,dar cand va veni El vom cunoaste tot adevarul ...si de aceea imi e drag de EL si Ii iubesc venirea.



scris de Mira

Niciun comentariu: